Netprint anvender cookies for at sikre, at vi giver dig den bedst mulige oplevelse på vores hjemmeside. Hvis du fortsætter uden at ændre dine indstillinger, går vi ud fra, at du accepterer at modtage alle cookies fra Netprint hjemmesiden.
Politik om håndtering af persondata | Politik om brug af cookies

Hjælp & kundeservice

Levering

Hvor er mine ting?

De fleste pakker ankommer til tiden. Af og til kan sporingen dog vises som "leveret", selvom du ikke har modtaget din pakke.

Tip: Kontakt fragtmanden. Spørg om de har yderligere oplysninger om pakkens placering. Sørg for, at du har dit sporingsnummer eller leveringsbekræftelsesnummer ved hånden. For at finde kontaktoplysninger til fragtmanden, gå til Vores fragtmænd

Hvis sporingen for din pakke vises som "leveret", men du ikke har modtaget pakken, skal du:

  • Kontrollere om en anden på din adresse har modtaget pakken.
  • Kig rundt på leveringsstedet. Din pakke kan være stilt af en nabo eller på et sikkert sted som en veranda eller garage.
  • Kigge efter en meddelelse om forsøg på levering. Du kan typisk finde disse meddelelser i postkassen, på døren eller ved receptionen. Følg instruktionerne på denne meddelelse for at bestille om omlevering eller for at arrangere afhentning af pakken.
  • Kontakt fragtmand hvis der ellers ikke er tegn på, at pakken er leveret.

Bemærk: Ved levering til privatadresser, kan nogle fragtmænd vælge aftenlevering, for bedre at sikre modtagelse.