Hjælp & kundeservice
Levering ›
Hvor er mine ting?
De fleste pakker ankommer til tiden. Af og til kan sporingen dog vises som "leveret", selvom du ikke har modtaget din pakke.
Tip: Kontakt fragtmanden. Spørg om de har yderligere oplysninger om pakkens placering. Sørg for, at du har dit sporingsnummer eller leveringsbekræftelsesnummer ved hånden. For at finde kontaktoplysninger til fragtmanden, gå til Vores fragtmænd
Hvis sporingen for din pakke vises som "leveret", men du ikke har modtaget pakken, skal du:
- Kontrollere om en anden på din adresse har modtaget pakken.
- Kig rundt på leveringsstedet. Din pakke kan være stilt af en nabo eller på et sikkert sted som en veranda eller garage.
- Kigge efter en meddelelse om forsøg på levering. Du kan typisk finde disse meddelelser i postkassen, på døren eller ved receptionen. Følg instruktionerne på denne meddelelse for at bestille om omlevering eller for at arrangere afhentning af pakken.
- Kontakt fragtmand hvis der ellers ikke er tegn på, at pakken er leveret.
Bemærk: Ved levering til privatadresser, kan nogle fragtmænd vælge aftenlevering, for bedre at sikre modtagelse.