Netprint anvender cookies for at sikre, at vi giver dig den bedst mulige oplevelse på vores hjemmeside. Hvis du fortsætter uden at ændre dine indstillinger, går vi ud fra, at du accepterer at modtage alle cookies fra Netprint hjemmesiden.
Politik om håndtering af persondata | Politik om brug af cookies

Hjælp & kundeservice

Levering

Returnering af varer

Bemærk: ved tilpassede varer, fremstillet efter specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg ydes der ikke returret (jf. forbrugeraftalelovs § 18, stk. 2, nr. 3).

Er der være opstået fejl i produktet, som følge af fejlhåndtering i produktionsøjemed, tilbydes du naturligvis en omproduktion.

Er fejlen sket ved bestillingen eller det indleverede materiale kan vi ikke tilbyde omproduktion eller returnering. Her kan vi i stedet tilbyde dig en egenbetalt omproduktion til en fordelagtig pris.

En returnering tager normalt 7-10 hverdage. Så snart vores lager har registreret din returnering, modtager du en e-mail, der bekræfter returneringen og refunderingen af købsbeløbet.

Sådan returnerer du:

  1. Genindpak dine varer
    Læg de pågældende varer i pakken og luk den grundigt. Er varen blevet leveret i en særlig indpakning fra producenten, så skal den originale emballage være med i returforsendelsen. Afslutningvis sætter du en returlabel udenpå din pakke.
  2. Indlevering til posthus eller pakkeboks
    Aflever pakken på dit lokale posthus eller pakkeboks.
  3. Omproduktion
    Lige så snart din returnering er registreret, påbegyndes omproduktion og behandles derefter som normal bestilling.